Partnerstvo Kumho Tire s excelentným futbalovým klubom AC Miláno sa v prvom rade zakladá najmä na spoločnej vízii a hodnotách, ktoré obe spoločnosti zdieľajú. Juhokórejská spoločnosť sa pripojí ku klubu Rossoneri ako dlhodobý prémiový partner a oficiálny partner v oblasti pneumatík.

Značka Kumho Tire dlhodobo napreduje vo svete inovácii pneumatík, v ktorom vyniká. Futbalový klub AC Miláno je vďaka svojej histórii a úspechom, ktoré dosiahol, svetoznámy. Obe spoločnosti sú špičkovými v oblasti, v ktorej sa pohybujú a to ich spojilo na toľko, že vytvorili jedinečné partnerstvo. Ich hlavným cieľom je priniesť svetlejšiu budúcnosť plnú zmien ruka v ruke s odbornosť a otvorenosťou. Vášeň, odhodlanie a snaha o neustále zlepšovanie sa sú základnými princípmi pre AC Milan aj Kumho Tire.

„Sme veľmi radi, že sme uzavreli prémiové partnerstvo s AC Miláno, svetoznámym futbalovým klubom s obrovskou medzinárodnou fanúšikovskou základňou,” povedal Il-Taik Jung, generálny riaditeľ spoločnosti Kumho Tire. „Toto partnerstvo je priestorom na zvýšenie celosvetového povedomia o našej spoločnosti a taktiež na to, aby sme sa dokázali presadiť ako prémiová značka.”

Generálny riaditeľ AC Miláno Giorgio Furlani povedal: „Sme radi, že môžeme privítať pneumatiky Kumho v našej rodine prémiových partnerov a spoločne sa môžeme vydať na úplne novú cestu. Vďaka našim spoločným hodnotám a vízii nás bude toto partnerstvo oboch inšpirovať k posúvaniu ďalších hraníc a k neustálej inovácii.”

„Spolupráca s partnerom, akým je Kumho Tire, nás robí hrdými a je dôkazom globálneho vplyvu a významu nášho klubu s viac ako 500 miliónmi fanúšikov po celom svete,” dodal Casper Stylsvig, riaditeľ pre príjmy AC Milan. „Sme presvedčení, že táto nová cesta nás povedie k dosiahnutiu všetkých cieľov, ktoré sme si spoločne stanovili.”

VYBERTE SI Z PONUKY LETNÝCH PNEUMATÍK KUMHO TIRE A NECHAJTE SI ICH PREZUŤ V JEDNOM Z NAŠICH SERVISOV.

LETNÉ PONUKY KUMHO TIRE

Predchádzajúci článokTour de France:  Horská 9. etapa a pneumatiky Continental
Ďalší článokTOYO TIRES JE NIE LEN EKO, ALE AJ TRENDY