Spoločnosť Pirelli oslavuje 150 rokov svojej histórie širokou škálou aktivít, ako sú divadelné hry, reklama, vydanie poštovej známky. Všetky sa dotýkajú mnohých oblastí pôsobenia značky, od F1, rallye, superbikov, profesionálnej cyklistiky, lyžiarskych pretekov až po futbalové podujatia, kde je Pirelli hlavným partnerom a sponzorom.

Podujatia a vystúpenia pri príležitosti oslavy 150. narodenín Pirelli:

  • zviditeľnenie na športových podujatia
  • celosvetové odpočítavanie
  • predstavenie na javisku Piccolo Teatro
  • reklamný spot
  • webová stránka – digitálna prezentácia – https://www.pirelli.com/global/it-it/150-anni/
  • grafický príbeh
  • špeciálne vydanie časopisu Word
  • poštové známky a mince
  • podcasty
  • iné aktivity
Predstavenie na javisku Piccolo Teatro

Oslavy sa začali vo veľkom štýle na javisku Piccolo Teatro v Miláne predstavením, v ktorom sa stretli príbehy, zvuky a obrazy z mnohých desaťročí histórie priemyslu, kostýmov, techniky a odhodlania, ktoré sa začali 28. januára 1872. Predstaveniu predchádzalo celosvetové odpočítavanie a tri športové podujatia, ktoré sa konali víkend pred oslavami.

Športové podujatia

Vozidlo, ktoré odjazdilo úvodné kolo Rallye Monte Carlo, prvého podujatia sezóny WRC, malo farby oslavujúce 150. výročie založenia spoločnosti Pirelli. Šéf Pirelli Motorsport Mario Isola a bývalý majster sveta v rallye Petter Solberg sedeli vo vozidle Kimera Evo37. Logo 150. výročia sa objavilo na štadióne San Siro počas futbalového zápasu Inter Milan – Benátky a na zjazdovkách svetového pohára v lyžovaní. V kategóriách Downhill a Super G zvíťazili dve talianske pretekárky Sofia Goggiaová a Elena Curtoniová, ktoré sponzorovala spoločnosť Pirelli. Oslavy prostredníctvom sponzorstva Pirelli budú pokračovať počas celého roka.

Globálne odpočítavanie

Predstavenie v Piccolo Teatro bolo ohlásené medzinárodným odpočítavaním, ktoré sa začalo 24. januára v Riu De Janeiro a pokračovalo v nasledujúcich dňoch 3D animáciou, ktorá osvetlila 180 metrov vysokú vežu CITI Tower v Šanghaji a Nasdaq Tower na Times Square v New Yorku a skončilo v Miláne projekciou na Palazzo Venezia na Piazza Cordusio.

Reklamný spot

Na oslavu 150. výročia značky Pirelli bola v hlavnom vysielacom čase na hlavných talianskych televíznych kanáloch, ako aj v tlači, digitálnych a sociálnych médiách vysielaná nová reklamná kampaň. Tento vizionársky a metaforický príbeh ponúka nový pohľad na starú známu myšlienku “Moc nie je nič bez kontroly” a vyzýva divákov, aby sa zamysleli nad týmito dvoma navzájom sa doplňujúcimi, ale protikladnými pojmami.

Technológie a sociálne médiá dali mnohým ľuďom do rúk moc, ktorá sa však môže v okamihu zmeniť na chaos. Viac ako kedykoľvek predtým si musíme uvedomiť, že moc treba mať pod kontrolou, a to nielen na cestách, ale aj v každodennom živote. Reklama, ktorá sa nakrúcala v Barcelone, režíroval ju Manson, produkovala ju Utopia a kreatívne ju viedla agentúra M&C Saatchi, sa má objaviť na digitálnych kanáloch po celom svete.

Vyberte si z našej širokej ponuky zimných, letných a celoročných pneumatík!

Predchádzajúci článokOpotrebovanie pneumatík Falken – mimoriadne dobré hodnotenie
Ďalší článokNastavenie podvozku: často kladené otázky a odpovede