Spoločnosť NEXEN TIRE predstavila vizuálny dizajn svojej kampane s medzinárodne uznávaným haitsko-americkým umelcom Kervinom Brisseauxom.

Nexen

Základom najnovšej kampane spoločnosti NEXEN TIRE je slogan „Máme vás”, ktorý vystihuje tri piliere značky: módnosť, inovatívnosť a starostlivosť. Touto výnimočnou kampaňou sa NEXEN TIRE na európskom trhu prezentuje ako módna, vzrušujúca a inovatívna značka. Súčasťou tejto stratégie je Kervin Brisseaux, svetovo uznávaný umelec, ktorého komiksový štýl ilustrácií zahŕňa vplyvy módy, hudby a ďalších aspektov popkultúry.

Spoločnosť NEXEN TIRE predstavila dve kreatívne umelecké diela, ktoré pôsobivo ilustrujú jedinečné vlastnosti produktov značky. Spoločnosť spolupracovala s renomovanou kreatívnou agentúrou Saint Elmo’s, ktorá je známa svojimi odbornými znalosťami v oblasti značky, dizajnu, kampaní a tvorby obsahu, aby vytvorila jasnú a výstižnú vizualizáciu posolstva značky s úžasnými umeleckými dielami.

Nexen Kervin Brisseaux
Foto: Nexen

Štylizované zvieratá v motívoch kampane vzbudzujú dôveru a hrdosť. Farebný dizajn vychádza z výrazných farieb značky NEXEN TIRE. Posolstvo kampane „jazdec budúcnosti, pripravený pre všetkých” má poukázať na inovatívnu povahu značky NEXEN TIRE, ktorá prekonáva hranice.

„Spolupráca so spoločnosťou NEXEN TIRE bola neuveriteľne pozitívnou skúsenosťou. Spája nás spoločná vízia vytvárania inovatívnych kampaní, vďaka ktorej sme mohli do popredia dostať umeleckého génia Kervina Brisseauxa,” povedal Stefan Schütte, CCO spoločnosti Saint Elmo’s.

DC Kim, viceprezident pre predaj a marketing spoločnosti NEXEN TIRE Europe, povedal: „Veríme, že spolupráca s Kervin Brisseaux a Saint Elmo’s posúva značku na novú úroveň. Spoločnosť NEXEN TIRE sa odvažuje byť iná, čo dokazuje našu priekopnícku úlohu v odvetví pneumatík. S našimi presvedčivými obrazmi chceme ľudí prekvapiť, vyčnievať z davu a predstaviť NEXEN TIRE a jej produkty širokej verejnosti nevšedným spôsobom.”

Spoločnosť plánuje rozšíriť svoju priekopnícku kampaň a komunikáciu značky na európskom trhu. Témy kampane budú umiestnené v rôznych marketingových aktivitách, online aj offline, aby zaujali predstavivosť spotrebiteľov v celej Európe.

Predchádzajúci článokOprava diskov
Ďalší článokPirelli je oficiálnym globálnym partnerom Formuly 1 minimálne do roku 2027