Potom, čo značka Toyo Tires prišla s jedinečnou metódou pri ktorej z CO2 dokáže vyrobiť kaučuk, spoločnosť Continental urobila taktiež veľký krok k zelenšej budúcnosti. Rozhodla sa splniť svoj cieľ a vyrobiť pneumatiku s podielom recyklovateľných a obnoviteľných materiálov viac ako 40%! Spoločnosť Continental prekonala svoje ciele a podarilo sa jej priviesť na trh pneumatiku, ktorá má najväčšiu zložku udržateľných materiálov v histórii a to až 65%!

UltraContact NXT je pneumatika, ktorá vo všetkých svojich 19 rozmeroch dokonale spĺňa kritéria bežného spotrebiteľa. Ako záruku garancie môžeme brať aj najlepšie hodnoty na štítku EÚ v prípade valivého odporu, priľnavosti za mokra a vonkajšieho hluku. „V spoločnosti Continental idú bezpečnosť, výkon a udržateľnosť ruka v ruke. S UltraContact NXT dosahujeme naše ambiciózne ciele v oblasti udržateľnosti,” povedal Ferdinand Hoyos, vedúci divízie náhradnej spotreby pneumatík spoločnosti Continental pre región EMEA.

Spoločnosť Continental však úspechom v podobe pneumatiky UltraContact NXT nekončí, práve len začína. Ambície značky sú totiž dostať sa na podiel 100% udržateľných materiálov vo výrobe najneskôr do roku 2050. V ARS si však myslíme, že pri takomto tempe môže prísť tento úspech omnoho skôr! Pneumatika bude dostupná na našich trhoch už tento rok v júli!

Obnoviteľné materiály v pneumatike UltraContact NXT

Obnoviteľné materiály tvoria jednu tretinu podielu pneuamtiky UltraContact NXT. Bližšie povedané jedna sa o materiály podobné živici, ktorá je prítomná v zvyškových materiáloch papierenského a drevárskeho priemyslu. Tie nie len že neškodia životnému prostrediu, ale dokonca spĺňajú dôležitú funkciu pri priľnavosti pneumatiky. Spoločnosť Continental na výrobu pneumatiky UltraContact NXT využila kremičitan, ktorý sa nachádza v popole z ryžových šupiek. „Odpad,“ ktorý vznikol v poľnohospodárstve dokáže spoločnosť spracovať prostredníctvom nového procesu na oxid kremičitý. Ten taktiež pomáha v priľnavosti, valivom odpore a životnosti pneumatiky. Poslednou no najdôležitejšou zložkou pneumatiky je prírodný kaučuk. UltraContact NXT je vďaka nemu pevná a odolná a taktiež zabezpečuje jej najvyššie výkonové vlastnosti!

Syntetický kaučuk

Syntetický kaučuk je základom pri výrobe moderných pneumatík. Dokáže jednoznačne napomôcť výkonu pneumatík, keďže výrobcovia môžu jeho vlastnosti modifikovať podľa toho o akú pneuamtiku ide. V UltraContact NXT má syntetický kaučuk 28% podiel spolu so sadzami.

Špeciálne logo

Prítomnosť špeciálneho loga “obsahuje recyklované materiály” na bočnici pneumatík UltraContact NXT zdôrazňuje použitie recyklovaných materiálov v tejto rade pneumatík. UltraContact NXT využívajú až päť percent recyklovaných materiálov vrátane gumy pochádzajúcej z mechanicky spracovaných vyradených pneumatík. Okrem toho opätovne Continental využíva jedinečnú metódu ContiRe.Tex – recykluje Pet fľaše pomocou zjednodušenej technológii, ktorá nie je energeticky ani ekologicky zaťažujúca a umožňuje spoločnosti recyklovať 9-15 fliaš na výrobu každej pneumatiky. Počet potrebných fliaš však závisí od veľkosti pneumatiky.

Spoločnosť Continental na ceste k zelenšej budúcnosti

Continental chce prispieť všetkými týmito krokmi k zmierneniu dopadov klimatickej krízy a rovnako zaručení lepšej budúcnosti pre naše deti. Neustále preto investuje do technológií, ktoré dokáže využiť pri výrobe pneumatík z ekologických materiálov.  Sama si spoločnosť Continental stanovuje ciele, ktoré chce naplniť. Jedným z nich je, aby 100% z pneumatík, ktoré budú novo vyrobené obsahovali viac ako 40% udržateľných materiálov. My v ARS spoločnosti Continental fandíme a tešíme sa, že aj v našom priemysle môžeme hrdo vyhlásiť, že prispievame k lepšej budúcnosti!

Vyberte si z ponuky letných pneuamtík Continental a nechajte si ich prezuť v jednom z našich pneuservisov.

Špeciálna akcia- Kontrola pneumatík+podvozku za 1 EURO+ 10EUR zľava na ktorúkoľvek našu službu!

Servisy

Letné pneumatiky Continental

Predchádzajúci článokCeloročné pneumatiky: Prečo im venovať pred letom Vašu pozornosť?
Ďalší článokPorucha, výmena a zásady fungovania sondy lambda