Taiwanský výrobca pneumatík- Nankang Rubber Tire Corp. sa v tomto roku stal jedným z hlavných reklamných partnerov legendárneho miesta pre fanúšikov motošportu- Nürburgringu. V budúcnosti uvidia návštevníci logo spoločnosti práve na najstaršej dráhe okruhu, ktorá bola otvorená už v roku 1927 , Nordschleife, známej aj pod názvom „The Green Hell.“ Reklamná inštalácia dlhá 87 metrov, taktiež s logom spoločnosti, bude postavená aj v najnižších bodoch trate- v oblasti „Breidscheid.“ Tu sa budú odohrávať preteky vytrvalostnej série a logo Nankang tak bude viditeľné nie len pre návštevníkov Nürburgringu, ale aj divákov v rôznych častiach zemegule. Reklamná konštrukcia tam bude stáť do konca roka 2025, keďže Zmluva o spolupráci bola uzatvorená medzi stranami práve na 2 roky.

Nankang vyvíja pneumatiky na rôzne účely už viac ako desať rokov. Výrobca vníma Nürburgring ako referenčnú trať na testovanie, kde zároveň môže odprezentovať aj kvalitu svojich športových pneumatík. Za najväčšiu príležitosť považuje Nankang práve preteky vytrvalostnej série Nürburgring.

Prostredníctvom reklamnej  inštalácie podniká spoločnosť Nankang, ktorá pôsobí v ostrovnej krajine zameranej na High tech, ďalší krok k tomu, aby sa presadila a zaujala európsky trh. Prostredníctvom pretekov sa jej však môže podariť zviditeľniť sa nie len v Európe, ale aj v ďalších krajinách sveta.

Zdroj fotografie: Nankang

Predchádzajúci článokSpoločnosť Toyo Tires urobila obrovský krok smerom k zelenšej budúcnosti
Ďalší článokTím Falken na čele pretekov Nürnburgring